DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

X4-team


X4-team

Tato mapa mi zabrala něco okolo 3-4 hodin a byla dělaná ve Valve Hammer Editoru.
Její provedení není nijak složité, přílišné detaily by jste hledali marně. Hlavní důraz je kladen na to, aby se soupeři co nejdříve potkali a kolo bylo rychlé.

fy_sandfight



Každý tým začíná v jedné pevnosti, které leží proti sobě, a na planince mezi nimi jsou poskládány bedny. Ty umožňují hráčům nejenom kdytí před střelami soupeře, ale také místo, kde si na neopatrného soupeře můžete počkat a překvapit ho vyskočením zpoza bedny.

fy_sandfight



Zbraně (M4A1, AK47, MP5...) jsou poházeny před pevnostmi, granát naleznete na velké bedně uprostřed planinky a AWP je na věžích každé pevnosti.

fy_sandfight



Obě pevnosti jsou spojeny lanem, ale nedoporučuje se po něm přebíhat, stáváte se tak snadným cílem pro soupeře.

Dowland Mapy-  1. Rar -

                               1.  Zip -

Konfigurace Valve Hammer Editoru


Spousta lidí by se ráda naučila tvořit mapy do oblíbené hry Counter Strike 1.6. Někdo si zjistí, v jakém programu se to dělá, ale málokdo už najde, jak tento program správně nakonfigurovat.

Valve Hammer Editor (dále jen VHE) stáhnete zde
FGD soubor pro CS 1.6 (nutný) stáhnete zde
Zoner Half-Life Tools (dále jen ZHLT) stáhnete zde

Nyní budeme předpokládat, že jste si stáhli FGD soubory a nainstalovali VHE a ZHLT.

Při prvním spuštění VHE se Vám objeví okénko Configure Valve Hammer Editor. V něm vybereme záložku Game Configurations:

Konfigurace



Toto je pro úkázku nastavený VHE, ale nyní si popíšeme jednotlivé položky:
1.) Configuration - toto je vlastně takový název konfigurace a aby jste sem přidali nápis Counter-Strike, stiskněte Edit, poté Add, napište Counter-Strike a stiskněte OK
2.) Game Data files - sem přijde FDG soubor, takže stiskněte Add a najděte si ho na pevném disku
3.) Texture Format - formát textur do hry, pro Counter Strike 1.6 zvolíme WAD3 (HalfLife / TFC)
4.) Map Type - formát map do hry, pro Counter Strike 1.6 zvolíme HalfLife / TFC
5.) Default PointEntity class - zde nastavujeme, jaká funkce bude použitá primárně při entitách k hráčům, doporučuji zvolit info_player_start
6.) Default SolidEntity class - zde nastavujeme, jaká funkce bude použita primárně při entitách pevných bodů, doporučuji zvolit func_wall
7.) Game Executable Directory - zadejte cestu k adresáři cstrike
8.) Mod Directory - tuto položku nebudete používat, ale vytvořte ve složce Valve složku tfc a sem zadejte její adresu
9.) Game Directory - zadejte cestu ke složce Valve
10.) RMF Directory - sem zadejte adresu složky, kam chcete ukládat rozpracované mapy

Pokud jste všechno nastavili podle návodu, přepněte na záložku Build Programs

Konfigurace



V tomto okénku nastavujete, čím se budou mapy kompilovat do formátu .bsp. Pokud jste instalaci Zoner Half-Life Tools nechali beze změn (tj. instalace do Program Files), vyplňte formulář jako na obrázku.

Nyní už zbývá doplnit pouze textury. Přepněte na záložku Textures...

Konfigurace



... a stiskněte Add WAD. Nyní už postupně přidejte všechny .wad soubory, které máte ve složce cstrike (nevybírejte ze složky Valve, mapa poté nemusí fungovat!)

Konfiguraci VHE máme tímto hotovou. Příště si již vytvoříme první jednoduchou mapu

Online hry pro každého - soe.cz


 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek